Ponúkame možnosť spolupráce, formou KONGRESOVÝCH BALÍČKOV, ktoré obsahujú viacero možností ako Vašu spoločnosť prezentovať. Kompletnú ponuku + cenník pošleme na požiadanie .
Kontaktná osoba pre firmy a agentúry:
Jakub KOZÁK
Tel: 0910 / 993 848
E‑mail: event@agenturakami.sk
BALÍČEK GENERÁLNY PARTNER
- prezentačný stánok spoločnosti / plocha 10 m2
- blok prednášok / 30 min.
- E‑POSTER
- 6× vstup na kongres pre FZ
- inzercia v bulletine / 1 stránka
- vklad materiálov v kongresových balíčkoch
- uverejnenie loga medzi partnermi na webe, v tlačovinách, aj počas kongresuň
Aktívna účasť len po odsúhlasení zaradenia prednášky organizátormi!
BALÍČEK HLAVNÝ PARTNER
- prezentačný stánok spoločnosti / plocha 8 m2
- prednáška v bloku / 15 min. alebo E‑POSTER
- 4× vstup na kongres pre FZ
- inzercia v bulletine / 1 stránka
- vklad materiálov v kongresových balíčkoch
- uverejnenie loga medzi partnermi na webe, v tlačovinách, aj počas kongresu
Aktívna účasť len po odsúhlasení zaradenia prednášky organizátormi!
BALÍČEK PARTNER
- prezentačný stánok spoločnosti – dohodou (plocha do 6 m2)
- 2× vstup na kongres pre FZ
- inzercia v bulletine / 1 stránka
- uverejnenie loga medzi partnermi na webe, v tlačovinách, aj počas kongresu
BALÍČEK MIN
- prezentačný stánok spoločnosti MIN. (2 m2)
- 1× vstup na kongres pre FZ
- uverejnenie loga medzi partnermi na webe, v tlačovinách, aj počas kongresu
ĎALŠIE SLUŽBY NAD RÁMEC BALÍČKA
Výstavná plocha – doobjednanie naviac 1m2 500 € + DPH
Inzercia v odbornom programe / 1 strana 350 € + DPH
Registrácia firemného zástupcu naviac. 60 € + DPH / osoba
Váš záujem prosím potvrďte vyplnením formulára – TU na stiahnutie↓
Radi Vám sprostredkujeme aj ďalšie služby:
ubytovanie pre lekárov aj firemných zástupcov, doplnkové služby na stánok a iné.
MONTÁŽ STÁNKOV
štvrtok 19. 9. 2024 predbežne po 17.00 hod.
piatok 20. 9. 2024 od 06.30 – 10.00 hod.
DEMONTÁŽ STANKOV
sobota 21. 9. 2024 po skončení odborného programu
- v priestoroch určených na prezentáciu firiem je prívod elektrickej energie na viacerých miestach, na dosiahnutie k stánku je potrebné využiť vlastné predlžovačky
- do priestoru Vám zabezpečíme STÔL / 2 × STOLIČKY – PROSÍM ŠPECIFIKUJTE, príp. podľa požiadavky, ako ste uviedli vo formulári!
- OBRUSY NEZABEZPEČUJEME!
- Pripomíname, že je potrebné REGISTROVAŤ všetkých zástupcov spoločnosti. Prosíme o zaslanie menného zoznamu!
- Vstup do konferenčných sál aj na spoločenský večer bude umožnený len na základe MENOVIEK, ktoré obdrží každý zaregistrovaný účastník konferencie pri REGISTRÁCII.
PARKOVANIE
Pre montáž a demontáž prosím využite parkovisko pred hotelom, s tým že po vyložení / naložení auto preparkujte!!
K dispozícii je aj mestské parkovisko.